*Zzzz...*

Att man kan vara så trött! Gäspade mycket på jobbet men höll humöret uppe hela dagen iallafall.
Ska hoppa in och jobba på fredag också så jag tar igen lite timmar från min sjukdag förra (?) veckan.
Fast jag ska till läkaren vid 13 så det blir lite hoppigt. Jobba 10-12, sen till läkaren och typ hinna klämma
in en lunch nånstans där också, sen tillbaka och jobba till stängning kl 19. Och så ska Cia sova här den
natten också, alltså tors-fre. Är rädd att jag inte kommer kunna sova ALLS då, min kropp funkar ju som
bekant så. Så fort nånting är det minsta lilla annorlunda så får den ingen ro. Och sällan annars heller.
Och får inte nya sömntabletter utskrivna förrän läkarbesöket som är en natt försent... hmm. Rörigt.

Imorgon är jag iallafall LEDIG, och då ska jag tvätta hela dagen och sen sjunga & repa resten av dagen.
(och sen ta med Cia hem, då)
Fast jag skulle hellre vara HELT ledig och bara ligga i sängen/soffan och SOVA. Now that's ledig, lixom.


Typ såhär som jag & katten hade det för en stund sen:




 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0