Åh, vilken show!! ♥

Igår körde vi andra föreställningen och det var heeelt fantastiskt! Allra mest för att familjen var där, 
och min fina rockstar boyfriend! Plus föräldrar plus farbror! Och de var jätteimponerade, och det gjorde
mig skiiitglad! Åh, äntligen får de se vad JAG sysslar med lixom! ♥ Och publiken var underbar. Fan vilket ös.
Man ville lixom inte att det skulle ta slut, även fast man var heeelt slut själv. Fan vilken kväll! Eufori!! : )

Här kommer ytterligare några bilder från Britt Lindberg som fotade under fredagsshowen. Mer dyker upp allt
eftersom, hoppas jag kan samla in bilder här och där! Och ÄNTLIGEN kan jag lägga ut bilder på det där som
varit SÅ HEMLIGT, som varit så jävla coolt att öva in! Hoppas på fler bilder ifrån det! FIRE!!!!!!!!!








Så fina bilder! Så jäkla kul att se! : ) 
Här kommer en snygg bild från sidan av scenen, tagen av duktiga Ewa Ekfeldt som fotar åt oss;



Fan vad vi är bra. Jag är så jävla stolt! 
Och idag är man fan bra mör i kroppen alltså.... : )


Postat av: Carro

vilka fina bilder, vad kul att showen blev lyckad : )

2012-04-29 @ 22:18:54
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Julie

Wow great pics! I hope one day I will see one of your shows! They seem so great!

Hugs

Julie


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0