Äntligen rep på riktiga scenen! ♥

Gah, tog så schyssta bilder ikväll som jag inte får visa, p.g.a the moment of surprise.... så vi tar väl lite
vid-sidan-om-bilder så länge då. Ikväll ska jag fan bada! Det gjorde jag inte igår! Fan vad fort klockan går,
den är ju lixom redan tjugo över elva. Håhåjaja. Men imorgon, då är jag LEDIG! Hur gick det till? Inget jobb
och ingen träning! Jag vet nästan inte vad jag ska göra av mig själv!! Hahaha... äh, det är bra med lite ledigt,
då kanske man hinner styra upp sina scenkläder lite... eller kanske sitt hem, jag har inte sett diskbänken eller
använt dammsugaren på jättelänge.... ^^




So, let's end this thursday.... blubb blubb blubb....






Postat av: Mia

Intresserad jag ser ut att vara.. ehehehe..

2012-04-19 @ 23:50:29
URL: http://byggmia.blogspot.com
Postat av: Angelica

Vad fin du är!

2012-04-20 @ 18:22:36
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0