Det är vinter, denna vår.

Jahapp, då var långfredagen här, och det SNÖAR. Så fantastiskt uppiggande..... (kanske inte)
Jag tog lite längre sovmorgon men har vaknat många gånger av min onda käke, och nu håller jag på att
tvätta. Började lite senare, men det gjorde ju inget eftersom jag ändå bara hade tvättmedel till en maskin!

Det värker lite i hjärtat, men inte av sorg, utan av.... jag vet inte, stress? 
Det känns hur som helst inte så fasligt bra, ska jag tala om. 

Fan jag måste få tillbaka humöret lite, jag var så mycket gladare förut, alltså bara för en eller två veckor sen.
Nu känns allt bara övermäktigt och övermänskligt, och jag har fått slut på både ork och tid och motivation,
på nästan alla punkter. Så kan vi ju inte ha det! Ska äta frukost snart, och lägga/hänga tvätt på tork, och bara
mysa ner mig i soffan med min bästa Bella. Var hon nu är. Åh, hon ligger ju här bakom mig. Trogna jävel. ♥

Postat av: Storasyster Annie

Jag hatar verkligen att du ska bli tvungen att må såhär, och du vet att du kan be om hjälp om du vill/behöver det.

Du vet att vi finns här. ALLTID, ALLTID!

Älskar dig!

2012-04-06 @ 15:11:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0