Det ljuva artistlivet.

Ååååh vilket liv man lever! Artistlivet har verkligen sina olika sidor, ena stunden kryper man omkring och 
bygger scen och blir skitig, för att sedan stå och gnistra i strålkastarljuset! Igår var grupp 1 på plats och började
bygga scenen i Bahcohallen, så jävla bra! You rock! Imorgon kväll är det min tur, arbetshandskar på... Ikväll körde
vi ett väldigt bra klädrep, tyckte jag. Ska bara fila lite på det här med vad jag ska ha på mig, lite här och lite där.
Men det kommer nog ordna upp sig. Det känns rätt bra om man jämför med hur panikslagen jag kände mig nyss!

Ryggen tar jäkligt mycket stryk dock, det känns ju att man är stelopererad, om man säger så!! Huuu.
Borde verkligen se till att skaffa mig starkare tabletter, typ Voltaren som jag fick av Malin i helgen.
Inget brukar ju bita på min ryggvärk, ever. Och så borde jag vara lite snällare mot mig själv och pausa
när det känns för tungt. Men det är jag ju SÄMST på. Baila baila, rodda rodda. Mycket att stå i.... : ) 

Mjaha, om man skulle ta en dusch och sen försöka runda av kvällen lite? Det är ju så JÄVLA svårt att varva ner
och sova! Jag kommer säkert vara vaken i tre timmar till, trots att jag tar sömntabletter, och i huvudet så snurrar
tusen tankar om showen, och jobbet. Torktumlarhjärnan. Jag ska dränka den i kamomillté till att börja med.

Puss & godnatt, bloggisar! : ) 




Nämen, nej, nej, nej, nej..... ^^



Postat av: Vickan

Assååå Bella är så äckligt söt! ❤

2012-04-18 @ 01:39:01
URL: http://vicksi.blogg.se/
Postat av: Lajl

Ser ut som sladde biter i Bellas ben o därför biter hon sen tillbax :)

2012-04-18 @ 23:17:08
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0