I'm feeling good... ♪ ♫

Jag mår bra. I'm feeling good. Och så lyssnade jag på den låten på Spotify i mina två favoritversioner och då
feelade jag ännu goodare. (Muse & Michael Bublé) Man ska inte underskatta det här med att komma ut i friska
luften heller, speciellt när det är fint väder... Jag gick först till jobbet och hjälpte till med den där annonsprylen,
sen gick jag till ÖB för att kolla om de hade någon schysst deo som jag kunde köpa (Och mmm, den här luktar
jättegott, *luktar mig i armhålan*, hoppas den är braaa! - "with Garnier mineraldeo".)
och sen blev det en jäkla
ljusstake också, behöver jag det eller? Kanske inte mestavalltivärlden, men den var ju fin och GRÖN och kostade
lixom bara 29 spänn, iiihihi... : ) Sen till Ica Maxi, där jag köpte KAFFE så jag överlever och lite annat man kan
äta och dricka. Glömde dock den fantastiska rosa energidrycken, få ladda upp inför veckan sen!! 





Fan vad fint, om man skulle fortsätta med det här humöret då, kanske städa lite mer någonstans, eller styra upp 
scenkläderna som ska med imorgon igen, eller nåt annat bra? *knaprar giant corn* Omnomnom... 


Postat av: Carro

vilken fin ljusstake :))



jag kan skicka ett utkast till dig från boken om du vill? så kan du läsa när du har tid :)) fast nu har jag ju börjat om.... så jag måste komma nånstans först :P

2012-04-23 @ 21:31:30
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Lajl

Åååh igår gosade jag lite med en kise. En kise som egentligen är jätteblyg o aldrig vill bli kelad med av "okända". Men igår fick jag gosa med henne. Hon är så himlans söt. Svart o vit med korta ben. Man vill ju bara ta med henne hem <3

2012-04-24 @ 17:43:23
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0