Jobbsöndag & showfix.

Jag försov mig nästan imorse. Hade verkligen behövt sovmorgon!! Men icke, det var bara att kliva upp och sen gå
till jobbet... zzz... det var mycket kunder inne idag, mycket för att vara söndag! Man var ju inte sysslolös en sekund!
Sen efter jobbet gick jag hem och vände och hämtade textilfärgen, för att sedan ta långpromenad i duggregnet hem till
syster Elin. Hon hjälpte mig sy en topp till showens sista set! Yay, thank you! Jag hjälpte henne att måla om ett par
skor (haha, ja vi är så jävla produktiva minsann inför den här showen!) och sen kom Hanna förbi också, och det
blev ju lite sent... Kom hem typ kvart-tjugo över elva, efter att Herman kört hem mig. Och nu ska jag äta middag,
alltid i god tid, jaaadå, och sen ska jag ringa min snygga karl. Efter att jag slängt in lite bilder här, såklart.... : ) 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0