Onsdag redan!!

När jag har haft alarmklockan i mobilen på, på jobbet de senaste två dagarna (så att jag skulle komma ihåg att
gå hem klockan 16)
så har mina kollegor skojat om att det är min mat- och sovklocka. Och DET skulle jag ju 
verkligen behöva! Är det nåt man är dålig på nu så är det ju att äta och sova. Jag har gått ner två kilo den senaste
veckan, och det var ju inget jag behövde, direkt... och eftersom magen fortfarande inte är HELT hundra, så är det
ju viktigt det där med maten... men HUR ska man kunna äta regelbundet när man dansar & roddar 5-6 timmar i 
sträck? Jag bara undrar. Ikväll har jag iaf middag som är klar att värma när jag kommer hem. Hurraaa....

Snart är det dags för kvällens rep, ikväll kommer musikerna!! Wohoooooo! : D *pepp pepp pepp*








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0