Övningshelg @ provisorisk scen!

Oh, whatta day! Blev hämtad klockan 8:45 imorse av Emelia & Oskar, sen pickade vi upp Hanna, och sen
åkte vi ner mot Joar där vi hade rep på scenen mellan klockan 9 och 17! Herreguuuud så intensivt!
Jag är verkligen HELT slut i hela kroppen! Men det var jättekul, trots att jag hade/har så ont i ryggen att
jag nästan dör. Vi hade podier uppe så det var lättare att få en helhetsbild och öva på rätt sätt, med alla
mickbyten och allt dessutom... även fast det är FEL scen, nästa vecka intar vi RÄTT scen i Bahcohallen! Längtar!
Ja, fast först ska vi köra samma schema även imorgon.....



Sista bilden lånad från Facebook, den har Thessan tagit! Jag gillar att jag står och tar mig på rumpan på bilden,
säkerligen drar jag i den nedvikta byxkanten eller typ rättar till trosorna eller nåt, ni vet ju hur det blir när man
dansar... hahahaha.... ^^

Anywaaay.... Sen måste jag hitta liiiiite lite energi så jag orkar gå och panta flaskor och köpa tvättmedel, och typ
CHOKLAD!! I really really need! Hur kunde jag klara mig hela dagen idag utan godis lixom?! Fy fan! Nån ordning
får det väl ändå vara? Jag är urfattig men alla flaskorna här kan väl ge mig nåt.... Och så är jag så JÄVLA hungrig!
Så lite mat på det här, kanske...?



Postat av: Carro

Haha.. fotografen fångade en ögonblicksbild på dig ida hahaha :P

2012-04-14 @ 19:44:16
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

jaaa jag blev sååååååå besviken... visst, jag ska bara inte köpa en så dyr väska nu (inte dyr om man jämför med den där märkesväskan dock :P, as you wrote :P) men ändå, den turkosa färgen var såååå snygg åsså va den bara dassig o mörk å skitful irl... så störande. :(

2012-04-14 @ 20:08:59
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Helt sant!! :D Jo föresten jag tänkte, när du ska till sthlm nån gång, har du lust med en fika då kanske? :)

2012-04-14 @ 20:59:28
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Sofia - Foto&Musik

SV: Tack så mycket! :)

2012-04-15 @ 15:30:51
URL: http://pladdermf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0