Premiären - done!! : )

Fyyyy faaaaan vad bra det gick! Och slutsålt var det också, och det var sånt öööös! Fan vad glad jag är!
Vi är så jävla braaa!! Här kommer två genrepsbilder från Daniel Bergin;


(Och jag står där längst till höger ser ni va? Med mitt STORA HÅR! På nästa bild ser ni mig garanterat... ^^)



Sen har även vår fantastiskt duktiga ljustekniker Daniel Löfgren tagit en bild som jag lånar här;

Det är från premiären ikväll. Fy fan vad bra det gick! Antar att det kommer regna in bilder, och jag lånar gärna
så mycket som möjligt hit till bloggen! Det är så kul att spara, och inte minst att visa er här! : ) So proud!! ♥

Backstage;

SVETTIG & GLAD EFTER SISTA SET!! : ) 




Och sen tog vi en sedvanlig Donkenmiddag, vid "vårt" långbord, såklart! : ) 





Imorgon är det på't igen ba', så nu är det SÖMN som gäller!! Yeeehaaaa!!

Postat av: Eve

Ååhh..jag vill seee!! En hel vecka kvar ju! Ska försöka låna till mig en superkamera av Fredrik och fota lite(eller massor). Även på reunionfesten efteråt. DÅ blir det bilder.

2012-04-28 @ 10:41:36
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Linna

ni verkar ha det så himla bra tillsammans!! härligt! och jag avundas din fina relation med alla dina söta syskon!! :) puss på dig fina ida och hoppas det går lika bra idag...



Ps. fråga, du kanske har skrivit om det men jag kanske missat, men hur började ni med Återsken från första början liksom? kram

2012-04-28 @ 12:50:02
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0