Preparations...

Pyssel, pyssel! Klockan är halv tolv och jag har varken ätit lunch eller middag. GREAT. Måste dessutom fixa
matlåda till jobbet imorgon eftersom jag ska ta HALV lunch och därmed äta på jobbet, eftersom jag har så
förbannat mycket minustimmar som jag måste jobba in - tack vare showtider... Jag har styrt upp sista 
scenkläderna, TROR jag, och dessutom sytt lite, satt nitar på ett midjeskärp, målat stövlarna igen, och grejat.
VÄLDIGT produktiv. Men, så var det det här med maten, ja.... ^^




Postat av: Carro

snyggo!!!

2012-04-24 @ 08:44:36
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Eve

Drömde om showen inatt faktiskt. Fast den var på Idrottshuset. Och ni bjöd upp alla oss gamla Återskenare och tyckte att vi skulle göra ett nummer med er. Och hör och häpna! Vi KUNDE hela låten och koreografin och allt. Minns inte vilken låt det var...men det var en massa amerikanska flaggor och vita kläder...och Alfa`n...som var i lagom slåihuvudethöjd.

Jag tror nog vi passar bäst i publiken dock. Ser sjukt mycket fram emot det! Kommer säkert grina en skvätt...."DET ÄR SÅ BRAAAHAHAHAHAHAAAA". Har den känslan.

2012-04-24 @ 10:00:52
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0