TGIF, ehh..

Idag mår jag inte alls bra. Har tagit några värktabletter men inget vill bita på den här huvudvärken.
Vaknade många gånger av den jävla värken i käken, som sitter som en smärtsam mask över halva ansiktet
och även inne i väntra örat. Fy fan alltså! Efter några doser nässpray kan jag iallafall andas någorlunda normalt.
Är helt sänkt. Det är ju INTE så bra inför lördagens och söndagens heldagsrep... uh, jag har inte tid att vara sjuk!
Jag upptäckte iallafall igår att jag inte alls har tvättid idag, utan på måndag. Det gjorde inget, eftersom jag ändå
känner mig halvdöd. Det betyder att jag har en LEDIG DAG, hör och häpna, som jag inledde med att sova till 
klockan 15. Så jävla skönt. Men att må såhär, är inte skönt. Får panik av käken, av att inte kunna känna mig
avslappnad. Vill ha tid att gå till läkaren, vill ha råd att gå till läkaren....


Förresten går det åt helvete idag med håret. Är för stressad och har för mycket annat i skallen så jag orkar fan
inte vara duktig. Det gör allt betydligt värre dessutom. Fan. Har ju varit så jävla duktig i typ sju veckor...!!
Och jag saknar min kille så jävla mycket och behöver hans stöd men jag vet inte ens när vi hinner ses nästa gång. : / 



Postat av: Carro

Åh Ida : ( Så ledsen att du ska behöva känna dig så stressad och må dåligt : ( Och håret .... jag vet inte vad jag ska säga. Be strong, men jag vet att det är svårt, speciellt i en stressituation som du är i nu : (



många kramar!

2012-04-14 @ 07:34:10
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: sara

Stay strong fina <3



Förresten, vart har du köpt dina peruker?:) så snygga!

2012-04-14 @ 12:15:07
Postat av: Pieni

Skit :( Hoppas du må bra riktig riktig snart o att du kommer vara med din älskling även tidigare http://www.nallegram.com/images/hugo_kryapadig_300.jpg

2012-04-14 @ 17:14:45
URL: http://frontrowforever.net
Postat av: johanna

det där med käken, vet iof inte vad det är men en kollega till mig led länge av värk i käken (vilket hon senare fick veta berodde på stress..) hon testade iaf någon ipren gel. Och den funkade tydligen väldigt bra. Kanske något värt att testa?



att säga ta det lugnt funkar ju inte, men iallafall, ta det lugnt och ta hand om dig! 3

2012-04-14 @ 21:57:50
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: Tårtan var stööört god, så värt att pyssla i nästan 2 timmar.. haha ^^



Vem har inte svårt att ta hand om sig själv när man har massor att göra? just tell me about it.. '



jo, bäst är väl att gå till botten av problemet men tills man hittar själva botten brukar alla hjälp för avlastning vara välkomna.. :)

Men man får försöka vända på det, du får göra något du tycker är fantastiskt roligt med Återsken, du älskar att stå på scen (right?) och dansa och sjunga. Du har en tokbra kille som dessutom har ett grymt band, sämst att ni bor på olika orter men han är din. Man får försöka fokusera på det positiva :)

puss

2012-04-14 @ 23:08:51
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0