To do: Hairdo.

Lika bra att börja jobba upp en frisyr till showen redan nu! Inte alla som kan göra det. Hahaha...
Men eftersom jag inte använder vanlig mega-super-strong-hold-hårspray som vanliga människor gör,
utan skitdyr-halvbra-syntet-hårspray, så är det bra att göra lite förarbete. Typ tupera som fan,
och sen helt enkelt ha det så ända till showen... vilken himla tur att jag är en rockig rufsatufsa då,
och går efter mottot "The bigger hair, the better!" ; )

Kööör håååår-t.....

Två bilder från efter showen förra året, här skulle frisyren ur... Den HÄR frisyren, typ: 



Men då var det ju sockersöt 50-/60-talsshow. ^^ Nu är det rock och jag satsar på nåt mer sånthär:



Yeah!

Kolla här, 500 spänn för två spray & en balsamspray lixom!

Och tvättar gör jag också. Sen ska Hanna & jag sy och dona med lite scenkläder.
Och jag är så jävla sjuk! Och hon med! Underbart....

: ) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0