Vad man kan få med sig hem ifrån Stockholm, förutom saknad!

Nu är jag hemma igen! Tog 20:07-tåget och så handlade jag på hemvägen. Det blev tungt, för jag hade redan
"hockeytrunken" på axeln, samt vanliga väskan (som är rätt stor den med), och så stor kasse med nya kläder,
PLUS matkassen sen då. Jebus cribes. Skönt att komma hem. Dumpade allt på vardagsrumsgolvet. Ska ta hand
om det snart, jag lååååvaaaar..... (maten har jag givetvis tagit hand om, duh!)

Har saknat min lilla Bella-korv och hon verkar ha saknat mig med! Hon har nyss hånglat upp mig och jag har
katthår i precis HELA ansiktet! Men det är fan kärlek det. Lavlavlav. ♥ Jag lyckades faktiskt komma hem med
NÅGOT mer än en jacka, som tur var! Fast knappt, alltså... men det blev ett par vita jeansshorts från Gina,
som jag ska pimpa med lite nitar (köpte 200 stycken på Shock som jag & lillasyster ska dela på), och kanske
"slita sönder" lite, på ett snyggt sätt... eh... Ja, och så blev det ett vitt linne också, fast jag tvivlar på om jag får 
ha det på scen i vita setet, då det är tryck på. MEN. Det där linnet skulle jag ha i vilket fall som helst, för det är
inte vilket linne som helst utan det är lixom COURTNEY på!!! Hellooooo Loooove! ♥ Mmmmm.. Gina, 149:-!
Blev helt till mig när jag såg det på nätet, så jag letade upp det i butik och lade beslag på det direkt. 

Sen köpte jag en vit (...ja, vitt här också) bandeau-bh/top, för att ha under exempelvis det där linnet, och det
var INTE lätt att hitta en som INTE var dränkt i foundation!!! Så jävla nasty! Hur fan provar folk kläder egentligen?
I första butiken fanns det inte EN ENDA som inte var totalt nedfläckad av foundation & deo, så jag fick kolla i en
annan butik. Ska det vara så? Nääääej. Skärp er, tjejer!! Buuuu!! 

Kolla, så jävla vitt & frääääscht! Fick t.o.m tag i lite accessoarer på bästa Punkt Shop! Nice, nice, nice.... ^^




Alla plaggen från Ginatricot, som sagt... 

Vi ska öva med scenkläder på torsdag redan och jag har INGET klart. Men det kanske börjar ordna upp sig LITE iaf?
Ska ha pysselstund & syjunta hos Hanna på fredag kväll, har hittills INTE hämtat några tyger från kören men det
hinns kanske också med, nångång i veckan.... Hmmm... denna stress, denna stress....

Här är även bilder på finaste JACKAN som jag köpte, också på Shock! Funderar på att (låta någon) sy om ärmarna
på den men i övrigt är den heeelt helt helt perfekt. Ryggen är ju to fucking die for. ♥ 




Nä, om man skulle ta och duscha lite då innan man går och lägger sig? Midnattsdusch. Jobb imorgon.
Men åh, nu började ju Big bang theory! Måhhh.... ^^


Postat av: Patrik

Snygga saker :)

2012-04-03 @ 10:52:10
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0