Ge sig hän.

Har inte gjort mycket vettigt ännu denna dag, men det lilla jag har gjort ger många pluspoäng! Jag kan knappt 
minnas när jag dammsög senast, typ, så jag fick ett litet städryck och har dammsugit badrum, vardagsrum och
kök och sen har jag moppat i badrummet, gjort rent toaletten, donat med kattlådan & tömt sopor. Wow, låter ju 
inte som någon större grej kanske, men jag har så jävla svåååårt att komma igång och städa, speciellt nu när
ens schema är more busy than ever. Men efter att ha fått ordning på jävla Spotify (som inte hade dragit betalning
och SAGT UPP min prenumeration, men sen fattade jag ju att det var för att Visakortet gått ut och jag fått ett nytt,
och sen tog det en kvart innan jag fick till rätt lösenord, typ... phu...)
och lite snabbkaffe så känns allt bra, och man
får ju verkligen passa på när det kommer ett städryck sådär och vill ta plats. Ge dig hän, Ida, lixom. TÄNK om man
skulle få lust att diska lite också? Njaeh, inte nu, iallafall... ska klä på mig och gå till jobbet, fastän jag inte jobbar,
de behövde visst min eminenta estetiska hjälp med en upcoming tidningsannons.... ; ) Men jag skulle verkligen 
behöva diska, jag blir så arg och ledsen på mig själv när det liknar ett avsnitt ur Extrema Samlare här, lixom.



Postat av: Carro

ogilla att diska....



åhh vilken söt bild du har ritat :DDD

2012-04-23 @ 17:46:51
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Patrik

Fin bild :)



Jag brukar dammsuga när det kliar i näsan och jag nyser hela tiden. Då är det dags ... Fast egentligen borde man kanske göra det en gång i veckan.

2012-04-23 @ 21:14:59
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0