Valborg - what to do?

Imorse klev jag upp klockan 8:15, och klockan 10 befann vi oss hos tandläkaren för att kolla upp min käke.
Den helvetiska.... Kan dock inte säga att besöket gav så himla mycket tyvärr, och tycker knappast det är värt
330:- för att en ryska ska stoppa in fingret i munnen på en och ge en ett papper med avslappningsövningar.
"Ta alvedon", sa hon. "När då?" undrade jag. "De gånger du har ont", sa hon. Efter att jag precis berättat att jag
har ont precis HELA TIDEN. Det var väldigt mycket missförstånd kände både jag & Niklas... Och inte kunde de ta 
något avtryck för bettskena heller eftersom det är röd dag imorgon (?) så då måste jag boka ett NYTT besök. 
Väldigt konstigt... det borde de ju kanske informerat om... Oh well. I kassan sen när jag skulle betala så sa jag
att jag ville utnyttja tanvårdsbidraget (ni vet, det där som man kan spara i upp till två år och med andra ord kunna
få 2x300:- i rabatt), och hon i kassan ba "Nej, något sådant kan jag inte se att du har..." HEH? Men jag stod där tills
någon annan kom och hjälpte mig och jag fick tillslut alltså betala 30 spänn bara. Thank you. 

Kan ändå tycka att vi inte direkt kom någonvart med besöket. Men vi kom ju ut iallafall! Vädret är fucking amazing
och vi hann vara ute TVÅ gånger innan klockan ens blev 11:45.. ^^ (För då gick vi till tåget.) Älsklingen åkte hem
och jag gick och handlade. På grund av vädret blev jag jättesugen på att städa balkongen men nu ska jag först &
främst äta lunch (rester från igår, vi provade på nya Chop Chop's hämtmat! ♥) och sen se om det blir något 
Valborgsfirande ikväll. Familjen verkar samla ihop sig här & där på sina håll, vi får se hur det blir.



Tidningen köpte jag också förresten. Fint uppslag om showen.... : ) 







Postat av: Petra

Hej, jag har en till show-relaterad fråga. : ) Jag har ju förstått att storasyster Elin och lillasyster Hanna är med i Återsken, är det någon mer familjemedlem som showar?

2012-05-01 @ 18:13:04
Postat av: Ida

Hej Petra! Nej det är "bara" jag plus två av mina systrar som sjunger från familjen. Har tre syskon till men de sysslar med annat ; ) Fast syster Elins man spelar trummor med oss, han är ju också family!

2012-05-01 @ 20:56:13
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Petra

Okej, jag undrade främst eftersom ni verkar ju ha en riktigt musikalisk talang i familjen! Hade bäst!

2012-05-02 @ 19:00:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0