And, by the way...

Gick ut på mörkaste platsen jag kunde hitta här i närheten, och fick se SEX STYCKEN STJÄRNFALL.
Så jävla magiskt. I 40-45 minuter var jag ute runt 23-snåret. Hej nackspärr. Men ååååh så vackert.
Lite molnigt, lite dålig placering & ställning (ståendes), but still. 

(http://www.svt.se/nyheter/nyhetstecken/passa-pa-att-se-maktiga-stjarnfall-i-helgen

♥ 


Postat av: Petra

Mäh, fusk ju. Jag var ute från 12 till 4 nu med bästisen och leta meteorskur. Mulet hela natten... likadant igår. Hoppas det var fint iaf.

Svar: Superkorta snabba var de! Men så himla coolt. Ett var lite längre. Såg inte så mycket som jag hoppats på men ändå! Sex stycken : )
Ida

2012-08-13 @ 05:19:03
Postat av: S.

Synd att jag missade dem ;( sov som en stock antagligen. haha!

Svar: Det var häftigt! Har bara sett det en gång tidigare, då var jag typ 15. It was awesome.
Ida

2012-08-13 @ 07:11:08
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Bettina

Vad snygg du är Ida! Frisyren är läcker på dig!

Svar: Men tack sötnos!! ♥
Ida

2012-08-18 @ 23:09:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0