Bögfritt.

Då var man hemma igen då! : ) Känner mig SÅ mycket mer lugn & harmonisk, kan vara för att jag
inte jobbar. SEMESTER is the shit, alltså! Typ ingen stress. Inga magtabletter på hela veckan so far!!
Det känns underbart, underbart. Och jag har sovit helt okej ändå, de nätter jag varit borta. Utan piller.
Lata dagar och en hel del solsken, och tid för både målning och inspelning. 
Mår braaaa. Vilka fina dagar. 

Det är Pride i storstan nu, alltså. Rubriken. Men missar parad & grejer! Oh nooooes! : ) Darn. ♥

Här kommer några solskensbilder iallafall.




Var tvungen att ta en bild precis här, eftersom Philip fotade mig här för några år sedan - och förutom att frisyren
inte överensstämmer så är jag ju hela 20 kilo lättare också... ROLIGT! ^^ Nu ska vi se, om jag kan hitta den....
JA! Här! Okej nu hade jag ju inte tightaste outfiten på mig då, but still... Före - Efter, deluxe.



MWAHA! More boobies I also had. Det var alltså hösten 2009 det!! Obs obs obs! Men, tillbaka till nuet;





Och här är min tavla som jag började på för ett ÅR (!!!) sedan men nu är den snart klar. Whoppa! : ) 





Det får sammanfatta de senaste dagarna, resten ser ni i andra bloggen, you know where!
 

Bonus: lånebilder & lånekatt! : ) 


Postat av: Anonym

Det där kan vara det bästa jg sett! Vill du sälja tavlan? Jag köper den mer än gärna i så fall! Mvh Patricia

Svar: HEJ! Vad kul att du gillar den, tack! : ) Den här har lite speciellt värde för mig med tanke på var & när den gjordes, men jag skulle absolut kunna måla en likadan/liknande nångång om du vill? Size? : )
Ida

2012-08-03 @ 19:53:22
Postat av: Carro Blomqvist

åhh vilka fina bilder, och vilken FANTASTISK tavla!!!!! och vilken skillnad på DIG , herregud! du är alltid så fin <3

2012-08-03 @ 21:47:50
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Patricia

Typ lika stor som denna. Hur stor är den? Den ser lagom ut :) du är så duktig på att måla :)

Svar: Hmm, ja vad kan den vara nu då, typ 40x50 eller nåt? Har den inte här, den är hos min kille i sthlm... : ) TACK!
Ida

2012-08-04 @ 14:49:52
Postat av: kattis

super nice tavla faktist =)
tänke bara säga att du passar bra i den korta frillan =)

Svar: Tack & tack! ♥ Hoppas allt är bra med er där borta!
Ida

2012-08-06 @ 11:49:28
URL: http://hedstrom.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0