Den vindpust jag behöver.

Fasen vad mätt jag är! Det är typ 1½ timme sedan jag åt färdigt men jag är fortfarande proppmätt.
(okej de där chokladbitarna jag åt efter middagen kan också ha hjälpt till...)

Är LITE chockad över faktumet att jag åt middag innan klockan 21, och att jag dessutom inte satte på datorn
förrän klockan var efter halv tio ikväll. Sånt händer ju typ ALDRIG. Men jag var så hungrig när jag kom hem från 
jobbet och handlingen, så jag tog tag i det direkt. DUKTIG TJEJ. Och det var så gott, mmm! Köpte två grillade
kycklingklubbor på Ica (så har jag till lunchen imorgon också), och så gjorde jag en sallad, stekte färska
champinjoner i smör & vitlök (ja, idag igen) och sen rörde jag ihop en kall sås med turkisk yoghurt, vitlök, pesto,
olivolja, salt och peppar. Delicious! Och så potatis. Nomnom. 

Skulle nog kunna klara mig utan mat till på torsdag. 

Nästan.



Jobbet började idag och jag hade ångest för det igår, och sov oroligt som fan. Somnade inte på jättelänge trots
tablett & kamomillté, sen när jag väl somnat så vaknade jag jättemånga gånger. Jobbigt. Men det kändes bra
ändå under dagen. Jag fick ny luft under vingarna igår kväll. Jag känner det idag. Det gick så himla bra med min
sjukdom - mitt beroende - i våras, sen gick allt åt helvete och sen dess så har det gått skit, värre än någonsin
faktiskt. Ingen ork, ingen motivation att ändra något, ingen energi att ens FÖRSÖKA stå emot. Men nu så.
Ett dygn. Man ska inte "ropa hej" redan kanske, men det känns bra. Känner mig lite starkare.

Keep it up.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0