Helgen.

Igår hann jag inte ens sätta på datorn! Jisses, ni måste trott att jag var bortrest. Mohaha.
Men nej. Först jobbade jag 10-18 (host, 9:50-18:15, host) och sen fick jag skjuts av Micke ner till
familjen Furin för att fira Herman som fyllde 36 häromdan! : ) Vi åt en massa kex och ost och annat
plock-gott, som tomater & pesto & parmaskinka & mozzarella (går väl lite under kategorin "ost" kanske..),
omnomnom! Att man kan bli så mätt på att bara "äta lite här", och "äta lite där"! Och så vin till det. 
Vi satt ute på altanen i partytält med värmare. Kunde sitta ute ända till klockan 23. Perfekt.

 
                                                                                 Stämningen är på topp här i hörnan.... ^^
 

                                                                                        Jag lovar, jag har ögon... där under...
Missade dock värdparet! Det här var alla bilder. Skämmes! ^^


Nya fräcka skor från mitt jobb (fortfarande Nightmare Outlet i Enköping) för 100 spänn! Sååå bra! Skynda fynda.
Finns i olika nyanser av grönt, lila, gult & rosa. Plus alla andra "vanliga" som vi hade innan. (höga & låga, de här
endast i lågt skaft dock.) Ville ha de cerisa först men de var för stora. 

                                     

Sen köpte jag nya glödlampor till min hall idag. Den har ju varit mörk i typ ett par månader nu, eller nåt.
Fy fasen vad dyrt det är med halogenlampor!! Först slocknar en, sen två, sen alla tre, och så har man inte
råd att se nåt i hallen igen förrän man... har råd... ja, precis... Men nu så! Lyse ála 60 spänn, coming up! 

Blandade bilder från helgen;


LITE tryckfel i Maxireklamen.... tyvärr, vegetarianer... ^^             Plus: snygga mössor på mitt jobb!

                       
Min "Lunar-modell-kompis" Alex Moreno kommer till stan och DJ:ar! Tyvärr när jag är i en ANNAN stad. Måh.
Hälsa från HittaFisken @ Lunarstorm! Mohahaha ♥ ; ) (1:a september)

                       
One night - three different hairdo's ; ) 



 
Och jag har ju jobbat idag med. 11-17. (host, 10:50-17:15, host) Sen blev det en snabbis på Ica, och nu måste
jag hitta på någon sorts middag. Kanske diska också. Som vaaaanliiiiigt.... 
 

Postat av: Matilda ▲ Amazingdays

svar: tack! :)

2012-08-26 @ 20:04:17
URL: http://amazingdays.blogg.se
Postat av: Eve

ÅÅhh..såna där med höga skaft vill jag ha! Snygga snygga!

Svar: Höga skaft (vanliga) har vi haft sedan jag började jobba där ungefär... jag har ett par vanliga svarta! (med högre skaft har vi vita, gråa, röda svarta) De här kortskaftade finns i två olika lila också, då tänkte jag på dig såklart ; )
Ida

2012-08-27 @ 11:02:29
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0