Huh?

Blev förvånad när jag vaknade - SOL? Det skulle ju regna idag, och resten av veckan?
Så jag klev upp och smorde in mig och gjorde mig redo för solning... och såklart -
DÅ försvann solen. Det borde jag ju redan ha lärt mig efter ALLA försök tidigare denna
såkallade sommar, förutom typ 2½ gång. Jag är så pinsamt blek med tanke på hur lätt
jag har för att bli brun. Men det krävs ju en sol för det. 

Jävla runk.

Så nu är allt som det brukar. Kaffet är slut men jag har fusk-pulver-cappuccino som är god.
Kaffet var ju för övrigt i pulverform det med, så det är inte sån jätteskillnad... Slurp slurp.
Har en massa städ att göra så det kanske är TUR att solen inte skiner?
  


Postat av: S.

Haha neeej. stackars Ida! Du lyckas alltid missa solen :P

Svar: Som tur var kom det lite mer sol så det blev lite tid på balkongen ändå : )
Ida

2012-08-06 @ 19:01:02
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Mia

Måh, det tar mig typ tre minuter att gå till jobbet. Jag var DYNGSUR, genom regnjacka och allt. Fy vilket väder alltså!

2012-08-08 @ 08:14:03
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0