Kids! ♥

Idag har jag barnpassat Leo & Viggo medan mamma Hanna & pappa Daniel jobbade.
Det gick ju jättebra, tills på slutet när Viggo var så jäääävla treårskaxig som bara
en tre-snart-fyraåring kan BLI! Haha. Great. Sen kom pappa Daniel hem från jobbet
och löste ut mig så jag kunde gå hem och hänga tvätt... ^^ Tvättade hemma hos dem
medan vi donade med annat! Som att laga lunch, äta, rita, fika, och kolla på TV.

- "Rita enhörningar till mig som jag kan färglägga! En stor och en liten!"
-"Jaaa, till mig med!"






Och sen blev det... såhär.. Haha! I have no idea. Okej, jag erkänner, jag skulle måla en snäll drake först
men jag tyckte huvudet såg ut som en valross, så det utvecklades därifrån... sen blev det en katt som
hoppade genom en brinnande ring också, och en ridå, men det hann inte vara med här...  ^^



Fin teckning som jag fick från Viggo (innan han gick in i trots-mode)! "En hel familj!" ♥
 

Nu måste jag gå och handla, vädret är soligt och det känns braaa! Imorgon drar jag till min karl igen.
Och innan dess måste jag packa MASSOR. Ska nämligen plåtas av Philip också, på onsdag! Yeah! : ) 
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0