Lägenhetsdrömmar....

Alldeles för ofta sitter jag och drömmer mig bort bland lägenheter till salu, i storstan såklart,
och alltid så kommer det en sånhär drömlägenhet som man aldrig i sitt liv kommer att ha råd med.
Jag menar, kolla in denna! Vasastan, 6,5 miljoner. Ja jävlar. (alla bilder; kolla HÄR.) 












Alltså den är ju så UNDERBAR! ♥ 

Och förresten kan man ju fan inte ens hitta en vettig TVÅA i nåt schysst område utan att behöva betala mer
pengar än vad du skulle få en eller två schyssta villor för här hemma.... that's sick. SICK! Drömmen hade ju
varit att på något sätt såga ut hela min lägenhet ur huset där jag bor, och flytta den till Stockholm. Yes please. 

Oh well, lite frukost på det så!
  

Postat av: S.

Mmmmmm.. den är så fin! men fatta vilken budgivning den måste hamna i.. utgångspriset är 6 miljoner men den går säkert upp GANSKA jävla mycket. Fast drömma kan man alltid :)

Svar: Det är ju helt sjuka priser, igår såg jag en niorummare (!) för 27,5 mille!! Herreguuuuvd. Fast det beror på hur marknaden ser ut, det kanske inte alls blir sålt... den kanske går ner istället.. men säkerligen inte så den hamnar inom mina ramar för vad JAG skulle få lån till, hahaha : )
Ida

2012-08-05 @ 14:43:52
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Patrik

Riktigt fin lägenhet...men den är nog galet jobbig att möblera med alla vinklar och snedtak. Har snedtak i huset (på övervåningen) och det ställer till en hel del för möjligheterna att möblera.

Man kan ju alltid bo i en hyresrätt om man inte vill skuldsätta sig upp över öronen :) Det är iofs ofta lååång kö. Jag står förresten i kö sedan 2004 eller något, mest bara för att jag kanske blir sugen på lägenhet i Stockholm och då är det bra att stå i kön...

Svar: Äsch, så mycket möbler har jag ändå inte... skulle nog kunna leva med det. TJOHO! Heeelt underbar. Det är två sovrum också som jag inte visade bilder på men alla bilder finns på länken.
Ja, att hyra är ju helt perfekt, jag hyr nu... skulle säkert inte få banklån på en hundring ens om jag försökte... så att köpa en lägenhet är väl nåt jag aldrig kommer kunna göra ens. Och kötid! Står ju inte i kö nånstans, förutom i Uppsala sedan ett par år sedan, men vad ska jag där å göra......
Ida

2012-08-05 @ 15:35:51
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: johanna

Men jag dör så fin!

Svar: I KNOW!!
Ida

2012-08-05 @ 18:39:13
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Eve

Äh vadå, 6,5 miljoner har man ju lätt i bakfickan ;)

Svar: Ja jag tänkte att om jag städar ordentligt här hemma kanske jag hittar det i nåt hörn om inte annat? Som man bara TAPPAT, lixom.
Ida

2012-08-06 @ 07:37:41
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: paulina

Skulle inte tveka! Skit fin lgh

Svar: Nej eller hur, hade man 6½ miljon så.... ; )
Ida

2012-08-12 @ 09:23:04
URL: http://Paulinaklosinska.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0