Ryck.

Ibland får man ett ryck och vill städa, och ryck av sådan härkomst är MYCKET ovanliga i mitt casa.
Så det är bäst att man låter sig ryckas med, vilken tid på dygnet det än sker. Blir dock ingen dammsugning
eftersom klockan passerat ett... Men att slänga sju kilo reklam som ligger över hela bordet går bra. 
Och att sopa undan smulor från en svunnen tid går också bra. Borde verkligen rensa, inte bara RUNT datorn,
utan även I den, typ slänga över en miljon (tror inte jag överdriver ett dugg här faktiskt) bilder på externa 
hårddisken istället för att låta dem ligga här och sinka ner datorn. Den är heeeemsk, så jag ska ta tag i det
någon dag. Säkert inte imorgon. Men sen.
Nångång.
Lovar.




Har ett ritjobb jag ska påbörja i veckan också tänkte jag. Kanske måste köpa lite nya papper först.
Så det blir nog en tur till Cashman, ska kolla om de har med rätt tjocklek och sådär. Sen har jag även
fått två förfrågningar om jag vill sälja min tavla (!) - vilket jag inte vill, inte just den - men jag har svarat att jag
kan måla fler om önskan finns! Alltså den här godingen som jag lade upp bild på igår;



Men inte just nu, nu har jag redan ett jobb jag ska göra klart, ska även sjunga på ett dop, och ha LEDIGT också!
Men superroligt att folk blir intresserade av att köpa! ♥ Vi får väl se vad som händer.... ; ) 

Sen ska det duschas också. Och sovas. Och inte sova bort hela morgondagen, eftersom det är sista fina dagen
länge, sen ska det nämligen regna måndagtisdagonsdagtorsdagfredag. Oh the joy..... 

Godnatt! 
 


Postat av: S.

Jag har också städat idag, det måste fasen vara det tråkigaste som finns! Men sååå skönt när det är fint i lägenheten, vore trevligt om man höll det så så man slapp städa skiten ur sig när man väl städar liksom. :P

Svar: Jaaa... jag ska städa idag med, för min karl kommer imorgon och då är det mycket skönare när man slipper ursäkta stöket hela tiden (inte för att han bryr sig direkt men JAG gör det)... ^^
Ida

2012-08-05 @ 14:45:12
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: S.

Otroligt fin teckning, btw!

Svar: Tack ♥
Ida

2012-08-05 @ 14:45:59
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0