Urplock.

Man kan ju inte äta middag hur tidigt som helst. Står därför kvar vid datorn och försöker fördriva tiden
med annat så klockan ska kila framåt lite... men snart känns det nog som att det är dags. Tycker ju
dessutom att potatis tar ASLÅNG tid att koka så lika bra att få det gjort.... ^^

Först - urplock;


Promenix plus STOR fiskmås. 



Passade även på att träffa Philip, det blev INGEN fotografering men det blev bjudmiddag!
Och kolla-på-fina-hus-promenad! : ) 

Min mobilkamera bjöd på jättemörka bilder som jag här har ljusat upp... fick sista bilden från Philip's mobbe:





Snygg bild som Philip tog på mig utanför Dramaten - sjukt lika va? ; ) 

 
Nomnomnom - vaniljlatte på EH.... 



Ida i en H&M-provhytt; (med en jättestor tröja/klänning som påstod att den var strlk S... men den var skön!) 



Myströja från L.O.G.G! Rosa & cool & FINASTE halsringningen there is... : )  





Postat av: S.

Hahaha! Älskar sista bilden!

Svar: ´HAHA, den är åååsom : )
Ida

2012-08-19 @ 19:40:12
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Carro Blomqvist

awh vilka fina bilder, älskar rosa tröjan!!

fan har du några smaltips eller?:P need it!

du är fin som alltid!

Svar: Ja visst var den fin? : ) Pfft, nej, jag äter sjukt dåligt och tränar typ... aldrig? Jag tappade dock de där 21 kilona av att vara arbetslös och inte få så mycket pengar från FK/Arbetsförmedlingen och så blev man utförsäkrad och allt det där, inget jag kan rekommendera, men... det funkade ju.... ^^ (inte braaa...)
Tack! & puss!
Ida

2012-08-19 @ 21:39:50
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0