Ett.

Tv-killen: "Klockan är ett..."
..och jag ba... är den? Hehe. Jag har INTE julpyntat 
Jag har chattat med min karl och smort in hårbotten med ricinolja.
För att påskynda hårväxten! Tjoho! Ja sen skulle det vara bra om 
man kunde låta håret VARA också... skitfingrar. Vi gjorde ju så
bra ifrån oss i början av hösten!! Vafan lixom! Har inte lyckats hitta
nya krafter, jag behöver göra det, jag vill göra det. Det går lite i
vågor men tyvärr mest neråt... 

Jag måste vara stark.
Starkare.

Nu ska jag duscha och tvätta bort oljan. Sen sova.
Ledig imorgon. Frågade lillasyster om hon ville hänga men
hon svarade inte så jag vet inte vad som väntar... blir nog
rejäl sovmorgon om jag känner mig själv rätt.. 

Godnatt på er. 



Hårig & härlig bild från min 2011-väggalmanacka... : ) 

 

Postat av: S.

Du klarar det, Ida! <3

Svar: Tack för att du tror på mig även när jag inte själv gör det..... ♥
Ida

2012-12-03 @ 07:53:09
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: DESIGN AND STUFF.se

snyggt! Kika gärna in på min sida. Finns massvis med inspiration där jag tror du skulle gilla. Ha en fortsatt underbar söndag :)

2012-12-16 @ 16:20:58
URL: http://www.designandstuff.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0