It's working!!!! (tänk E.T....)

Så, nu har jag uppdaterat senaste inlägget lite på slutet, fick tillbaka datorn idag!! ♥ Halleluja!
Som ny! Nåja, men nu fungerar den iallafall, efter lite bootcamp hemma hos Annelie & Micke.
Sen ska den få lite mer hårddisk, tydligen. Rensa rensa rensa. Stooort tack Micke för hjälpen!!! Love!!

Spännande det här... väntar hela tiden på att internet ska krascha som det gjorde 20 ggr i timmen
förut, eller om skärmen plötsligt ska slockna då datorn startade om sig själv utan förvarning. 
Jag har ju blivit van, om man säger så!

Nej det här har jag verkligen inte tid med, jag har massor att göra! See you later!!
Ikväll är det ju produktionsrep & genrep inför morgondagens julkonserter! Tjopp tjopp! 

 

Postat av: Natalie

Vi ska gå på konserten imorgon!! Min första jul som jag har julkänsla! Tänkte ni skulle öka på känslan ytterligare!! Kram

Svar: Vad roligt!! : ) Jag har också mer julstämning än vad jag kan minnas många jular tillbaka, vet dock inte varför... hahaha. Då ses vi där! : ) Jag står till höger och kämpar med att ens öppna käften ordentligt... mohahah... ^^
Ida

2012-12-14 @ 14:44:09
URL: http://nataliediana.blogspot.com
Postat av: S.

Trevlig helg finaste Ida!

Svar: Tack detsamma raring! ♥
Ida

2012-12-14 @ 17:19:14
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Petra

...och jag tycker min dator är seg, och den är ändå "bara" två och ett halvt år gammal.

Svar: Jag ÄRVDE min typ 2006 och då var den ju alltså redan "gammal"... ^^
Ida

2012-12-14 @ 18:27:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0