Julavslutning, skumtomtar & snöänglar.

Julavslutning med showgruppen ikväll!
Vi fikade och kollade på filmen från showen i våras, på filmduk.
Mmmm! Nostalgitårar och mys. ♥



Jag spred juvlstämning med snyggaste hornen!
(...alla bilder som följer kommer från Eve's kamera!) 



(Nej jag håller inte nackgrepp på min systerdotter.. även fast det ser ut så... vi gosar nog bara.... ^^) 
 
 

Sen gjorde Eve & jag snöänglar utanför! Underbart! 2012 - check! 



Snygga!! ♥
 

Postat av: Lajl

ser mysigt ut. som tur är har snön försvunnit hos oss. dock finns de risk att den kommer tillbaka för nu har det blivit kallt igen =/

Svar: Jag vill inte att den ska försvinna. Så länge den ligger kvar såhär är det urmysigt. Slask och sånt klarar jag mig gärna utan! Det blir mycket ljusare med snön! ♥
Här är det inte så jättekallt, det var 3 minus när vi gjorde änglarna. Lite skillnad mot de 20 minus som var för ett par veckor sedan!
Ida

2012-12-20 @ 23:18:03
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Eve

Fasiken så snygga!
Och först nu ser jag att jag har något vid min högerfot på ängeln. Nåt i gräset. Kul om jag satt mig på den liksom, ouch!

2012-12-21 @ 08:22:07
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0