Just a few.

 
Nu är jag hemma igen. För imorgon är det dags för jobb. Damnit.



Hötorget var avspärrat och fullt av finbilar. Aha, Nobelfesten, tänkte vi;



De släckte ner i tåget på vägen hem! Mysigt;

            

På väg hem från tåget / Willy's;



Drar ett inlägg i andra bloggen också med lite fler bilder.
Klockan är 23:41, matlådan är fixad och nu väntar bara sängen.
Duschen, på vägen dit, kanske? 

Godnatt ♥ 
 

Just det, jag köpte sladd till min fina julstjärna igår, så nu hänger den uppe äntligen! : ) 

                        
 

Postat av: Eve

Inte ens mina stjärnor hänger uppe, för vi har inte förlängningssladdar så det räcker. Bah! haha

2012-12-11 @ 09:28:20
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: johanna

men så fin julstjärna!

åh kan inte jag få följa med på den andra bloggen också? :)

2012-12-11 @ 10:24:54
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Petra

Jag vill nog också hänga med på den andra, ska vi mejlas lite så du vet vem jag är och sånt?

2012-12-11 @ 15:31:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0