Nojjan.

Jag är så nojjig. Är så rädd för att bli magsjuk att jag knappt äter nåt alls,
och så mår man ju kasst p.g.a det istället. Omyndigförklara mig, någon? ^^

Sov så JÄVLA dåligt inatt. Var lite yr i huvudet igår och det hör säkert ihop med att
jag ätit dåligt sedan i torsdags (alla dagar på scenen), och igår kväll efter jobbet var
jag så otroligt trött att jag var säker på att jag inte behövde någon sömntablett.
Såklart hade jag fel. Eller, det är ju inte alltid det funkar med tablett heller... min kropp
är omöjlig! Hur som helst så provade jag utan, och det var inte bra. Var vaken superlänge
och sen när jag väl lyckades somna så vaknade jag direkt och hade hjärtklappning och 
fick sån ångest eftersom jag var så himla trött men inte fick någon ro. På morgonen
när det var ljust så kunde jag dock sova lite längre.... tills klockan var ca kvart över åtta
och någon i huset plockade fram BORREN från Resan till Melonia, typ, och skulle borra
sig ner till jordens mittpunkt, med start precis under min lägenhet!!!! BLEV HELT GALEN.

Jävla jävla skitborr. Jävla jävla skitperson (inte alls personligt) som tänkte att - nu tar vi det
här en måndagmorgon för då är alla på jobbet - ICKE, inte Ida som har sin enda lediga dag
mellan sina arbetsdagar! Det här var lixom min chans till lite sömn! Och jag skulle ju ändå
upp vid 10 eftersom jag skulle till sjukgymnasten sen.... så det var ingen Ida-sovmorgon...

Efter borrande, borrande, borrande, släpande (?), pillande, hamrande, och mer borrande,
och gråt (ifrån mig!!) så kunde jag somna om lite. Strax innan klockan ringde, typ.

Har varit yr hela dagen. Stressad morgon, kunde bara äta yttepyttelite rostmacka med 
marmelad (så jävla näringsrikt), trodde jag skulle bli sjuk men jag var väl bara hungrig
och trött... var på gränsen att ringa och boka av min tid men jag lyckades ta mig iväg iaf.
Och det var ju bra! Så fick hon dra mig i nacken lite. SKÖNT. Och i käken. Inte alls skönt
men välbehövligt.  Efteråt ville jag bara hem och sova mera men det blev en tur till Willy's
- för att byta en ljusslinga som gått sönder, ÖB - köpte jättefint presentpapper, sen köpte 
jag Resorb IFALL jag *(vit)peppar (vit)peppar* skulle råka bli sjuk. Så finns det, iallafall.


Klockan är halv fem. Det är mörkt ute. Jag tänkte gå och lägga mig. Det får man väl? Lite bara.
Är fortfarande yr och TRÖTT och det suger i magen. Har ätit en halv rostmacka och en bulle idag.
Borde äta. Vill bara sova. Vill inte bli sjuk, har inte tid, har inte råd, har inte LUST. Men om jag nu
skulle bli det så kan vi väl klara av det innan jag drar till sthlm och firar jul? Eller efter att jag kommit
hem? Men inte nu på torsdag för då har vi julavslutning med Återsken. Tack. 

Köpte tidningen också. Cuz we were in it. 





Postat av: S.

Åh herregud vilket fint papper! :) Önskar de fanns som tapet.. hehe..

Svar: Ja, visst ser det ut som tapeter? Tänkte också det! Bara 10:- per rulle, tyvärr bara 2 meter dock... får väl köpa fler om det finns kvar sen : )
Ida

2012-12-17 @ 17:41:11
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Patrik

Klart du måste äta... du borde vara snäll åt din fina kropp, så du orkar vara på topp.

Ser fördelen med att bo i hus... här kan jag sova när och hur jag vill utan att någon borrar eller lever f-n :) Dessutom kan jag borra och leva f-n utan att störa någons skönhetssömn :)


Svar: Haha, ja precis, it works in both ways : )
Jag vet, jag skulle behöva en dietist eller nåt som gav mig råd vad jag borde käka... har säkert massor med brist på massor av saker... ^^
Ida

2012-12-17 @ 19:46:04
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Natalie

I min första lägenhet var det jättedålig isolering i väggarna och min granne älskade att spela krigsspel med hela högtalarsystemet inkopplat. Jätteroligt när man typ inte sovit på en vecka!! Och visst är det konstigt att det är lättare att sova när det är ljust?

Svar: Ja... som att det är lättare att somna när man inte BORDE. Typ, hur skönt sover man inte i soffan framför tv:n? Somnade en stund där, nu på kvällen...
Ida

2012-12-17 @ 20:08:55
Postat av: johanna

Det lät ju inte alls som någon vidare kul morgon, hoppas du lyckas sova inatt iallafall! :)

Svar: Nej då var man lite på bristningsgränsen... inatt sov jag mycket bättre... MED TABLETT! Att jag envisas med att försöka ens.... ^^ Kramis!
Ida

2012-12-17 @ 22:58:05
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Eva

Åh hade velat se er!! Nästa konsert! Då jävlar! ;)

2012-12-20 @ 17:52:25
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0