Ny snö och gamla bilder.

Goder morgon! Det är ungefär lika snöigt här i storstan som hemma.
Vad bra. Annars hade jag ju kanske sett jättedum ut när jag klampar omkring
i mina kids-vinterkängor. Men nu är jag ju fan all set! : )

Mannen är och jobbar och jag sov till 12. En laptop redo att användas, hurraaa!
Kanske blir bloggen inte LIKA bortglömd denna helg. Eller så är det bara idag. 

Jag ska äta frukost och sen tänkte jag gå ut! Ligger ju ett jättebra shoppingcenter
alldeles alldeles jättenära här, så jag får gå dit och klampa runt. I vinterkängorna.
Det dumma med den här årstiden är ju att när man går, som jag, och fryser, som jag,
så klär man ju på sig MASSOR när man går ut för att inte frysa ihjäl. Och så går man
i lite affärer och sen blir man ju helt svettig.

You can't have it all, lixom.

Hmm, nu har jag ju ingen kamera men det kanske finns någon annan rolig vinterbild
i arkivet? Let's go leta. 



Lite senare: .....fan det tar ju hundra år att klicka sig igenom arkivet, varför får man ingen översikt?

Ännu senare: .....började bakifrån i arkivet istället, det gick ju fortare iaf! Det här är vintern 2009, obs,
jag är mycket större (....) och har mina äääälskade stövlar på mig. Mmmmm ♥ ... Vill ha nya. Vill vill vill. 

                          
                          (De här tre små bilderna kan du klicka på så blir de myyycket större!)


Fortfarande vintern 2009... (och strax efter nyår, så januari 2010 också...)
Men jag ville bara ha lite stämning!! Nu, frukost.



Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack! :D

2012-12-10 @ 21:29:54
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0