Okej, NU postar vi inlägget......

...och vilken sovmorgon sen!
Snooze snooze snooze och sen var klockan lixom halv två.
Ba okej. Jag går väl upp då. 

: ) 

Sen betalade jag räkningar, typ en vecka försent. Hehe. GLÖMDE!
Eller kan jag omedvetet ha skjutit upp det för att det är så jävla KRÅNGLIGT?
Min dator dog flera gånger under tiden och jag fick logga in igen och igen och igen
och skriva sjuhundra olika koder fram och tillbaka. Nåja, det höll mig sysselsatt
i över en halvtimme iaf... 

Kolla här, från Indiska's facebookgrupp. Älskar bilden!
Vill ha nästan alla de här kopparna. Hör du det, tomten?!



Och en ny dator. Och en ny mobil. Och hundra kilo kattsand & kattmat. Och fem miljoner kronor.
Tack på förhand. / Ruvdolf.

Bild: december 2010 (haha)

  <--- Bästa Rudolfen! 

Två år sedan den bilden. Jävlar vad tiden går. Om ungefär två veckor har jag varit tillsammans med
min drömkille i 2 år. Halleluja! Lucky lucky me.. ♥ 

Nu är det fan kolsvart ute, klockan är 16:33 och jag har fortfarande inte ätit frukost.
Har dock druckit en stor kopp chaité, sen en kopp kanelkaffe. Julstämning i flytande form.
Men ingen mat. Hmm... det gör inget, jag ser ändå gravid ut. Ville ner på stan först men
mascara kan jag köpa på Ica... really need! Åker till sthlm i helgen så det är ju bra om jag
sparar lite pengar. Måste köpa ny hårspray. Dyrt!! Alltid dyrt. Jävla syntetspray. 


Hoppsan, nu är klockan tio över fem och jag glömde posta inlägget. Sällan jag.
Adhd-Ida hittade tusen andra saker att fastna framför... vad var det jag skulle göra?
Just det, tömma kameran på bilder. SUCK. 

JUST DET - På tal om hår. Kolla, hade ricinolja i håret igår och idag är det såhär långt? HAHA, schköjja.

 
= Bella varje morgon som väntar på mig medan jag kissar. Och bara stirrar. Hahahaha! ♥

(....hon har mat- och vattenskålar både i badrummet och köket, yes. För hon är lite schizo som jag.)

Postat av: Mia

HAHA, Bella! ♥
I miss you!

Svar: Saknar diiiiiiiiig! ♥
Ida

2012-12-03 @ 17:32:05
URL: http://byggmia.blogspot.se
Postat av: Johanna

Oooh you are still together with Niklas? Congratulations!! :)

2012-12-03 @ 19:36:06
Postat av: Harriet

Jag kan tänka mig sakerna på din önskelista också.
Fast jag kan ta bort mobil (jag säger dock inte nej till en ny, min är ju visserligen 2 år) och det räcker med de svarta kopparna och de lila längst ner. Så sjukt fina.

Svar: Aha, du är lite mer lila du.... : )
Ida

2012-12-04 @ 04:22:59
URL: http://phergon.blogg.se
Postat av: Harriet

De här kopparna vill jag också ha..

http://phergon.blogg.se/2011/august/tidsbrist.html

2012-12-04 @ 04:25:19
URL: http://phergon.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0