Om man inte gillar att diska:

Sådärja, en tallrik mindre att diska! Väldigt effektivt. 



Man kan även spara på disken såhär:



Eller äta utan tallrik. Pepparkaka?

 

Postat av: Patrik

Söt Bella med pepparkaka :)


Svar: Hon är så härdad,.... ; )
Ida

2012-12-20 @ 00:29:04
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Sofia

Kan inte du berätta historian bakom hur Bella kom in i ditt liv? Hur fick du henne? Hur länge har du haft henne? Berätta allt! Vill jättegärna veta mer om denna lilla superstjärna :D

Svar: Undrar lite om du menar det där eller om du är sarkastisk som fan? HAHA! Det tenderar ju att bli rätt mycket Bella här, lixom.... hihihi... ^_^ Vi hämtade Bella som liiiiten liten kattunge hösten 1998, hon är född den 1:a augusti och är därmed 14 år gammal. När jag flyttade hemifrån 2002 (när jag var 17) så var jag SUPERLEDSEN att behöva flytta ifrån henne. Bella bodde kvar hos pappa. När pappa blev äldre och sämre och flyttade in på äldreboende så skulle Bella kanske avlivas. Jag sa STOPP!! och tog henne hem till mig istället. Så nu har hon bott hos mig sedan luciadagen 2007. ♥ Så vi har precis påbörjat vårt sjätte år ihop, min lilla kompanjon och jag!
Ida

2012-12-20 @ 19:33:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0