.....snöar det?

Kan tänka mig att det nästan bara skrivs om vädret idag. Och vilket jävla väder det är!!
Jag har aldrig varit med om ett blåsigare blås, ever! På väg hem på lunchen (då jag ångrade bittert
att jag inte tog MED mig mat istället, så jag slapp gå ut en extra gång!) var jag fan nära att lyfta från
marken. Det är inte ens en överdrift. Fy fan vad obehagligt. Då var det visserligen medvind, vägen
tillbaka sen blev betydligt värre..... Med kroppen lutad framåt och med ett hårt grepp om luvan för 
att den inte skulle agera segel, bestämda steg, nu kör vi! Å snön ba WEEEEEEEEEE!! Och då blir
allt så himla komiskt att jag börjar garva åt situationen, under alla halsdukar. Ha-ha-ha-ha. *pulsa pulsa*



Så jäkla mycket snö på fönstrena!! Snacka om insynsskydd... mina persienner är numera arbetslösa. 
 
            
 
Efter jobbet kände jag bara att Åååååååh, jag boooorde gå och köpa mjölk, det är ju ändå så nära, men orkar
jag gå utomhus mer än absolut nödvändigt? Kom fram till att jag orkade det. Köpte mjölk. Träffade Elin, Herman
& Maja på Ica. Fick skjuts hem. WIN! : D 

Och nu är jag ledig till på tisdag!! Sköööönt! Ska åka till Stockholm på fredag. Mysa och spela in lite musik.
Snälla SJ, fixa lite tåg tills dess. Tack på förhand.

 

Postat av: Linna

vad mysigt du har det hemma Ida! Man vill flytta in! hehe! :)

Svar: Tack snälla :D : D
Ida

2012-12-06 @ 07:28:37
URL: http://www.fairydiary.blogg.se
Postat av: Pieni

» I'm dreaming of a white Christmaaaaaaaaaaaaaaaaaas « ^^

Svar: Well we got that for sure! ; D
Ida

2012-12-06 @ 18:09:06
URL: http://frontrowforever.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0