Zzzöndag....

Jag är så seg att jag inte ens orkar formulera ett nytt inlägg,
jag kopierar facebookstatusen rakt av! Pallar inte! 
Skriven för ett tag sedan så tidsmässigt stämmer den väl inte HELT.
Har ju hunnit vara hemma en stund nu. Stängde 17 idag.
Okej nu har jag ju faktiskt skrivit ett inlägg. Om att jag inte orkar skriva nåt inlägg.

Så bra.

Facebook;
PUST, nu är man äntligen hemma efter jobbet! (efter en sväng på Ica och lite kattgos förstås)
Har varit så trött idag! De tre dagarna på scenen satte sina spår trots att det inte var SHOW
utan bara konsert... nu ska jag hoppa i myskläder och lägga mig i soffan... är ashungrig men
orkar inte laga mat! Inte än! :) Imorgon är jag ledig, då ska jag till sjukgymnasten så de kan
dra lite i min nacke igen.. mmm!
 

Aaaaand here we are.

Lite bilder på scenen / backstage / nedroddning. 
Slänger upp lite bilder från konserten sen också om någon vill dela med sig av det de tagit! : ) 







Va? Har jag INTE tagit någon bild på mig själv och mina snygga konsertoutfit?
FÖRJÄVLIGT! Då tar vi en Ida-på-jobbet-bild, istället då.


Sådär ja.

______

Bild lånad från syster Elin - på väg in på scenen!;



Bild lånad från Ida P;



Färgtema; svart, silver & röda detaljer... ^^
 
Två lånebilder från Eve, lunch mellan konserterna och sen sedvanligt Donkenhäng efter nedroddning!;

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0