Dizzy girl.

Jag gick och lade mig vid klockan 12 igen (efter att ha varit upp sedan 9:15 och gått till jobbet och allt),
sen sov jag till klockan 17! Bella var rar och låg vid min sida hela tiden, underbara kissen... ♥ Hon är ett
bra stöd när man är sjuk & hängig... och ganska ofta annars också!

Har ätit middag, det-som-skulle-varit-jobb-lunch, och bara suttit framför tv:n sedan jag gick upp.
Är fortfarande lite yr och det värker så jävla mycket i käkarna, sååååå irriterande. Eller inte bara
irriterande, det är utmattande... it fucking hurts... 

Ska försöka muntra upp mig själv nu med Cola & popcorn. Hoppas tv:n kan förmedla nåt halvbra.



Postat av: S.

Hoppas du mår bättre snart! <3

2012-02-26 @ 20:09:38
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Patrik

Om man är tjej, yr och har ont i käkarna så bör man uppsöka läkare. Bättre att gå dit en gång för mycket, än en gång för lite... (ska jag säga som aldrig går dit...) men jag säger det för jag bryr mig. Bästa Ida ska må bra.

2012-02-26 @ 21:32:16
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0