Dot dot dot...

Tack för de fina kommentarerna, ni som inte har bloggar som jag kan tacka i -
(och jag är visst för lat för att logga in på mail, sorry! ^^) de gör mig glad. Thank you. ♥
.
.
Om ni undrar över punkterna som jag helt plötsligt lägger in i mina inlägg där jag förut brukade
ha mellanrum, olika stycken lixom, så är det för att jag numera surfar i Google Chrome och om
jag gör vanliga mellanrum så funkar det inte. Texten hamnar ihop ändå, det blir inga stycken.
Å jag vill ha stycken. Därav punkterna. Om någon har nåt tips om hur jag kan få mellanrum &
sluta med punkterna så får ni gärna säga till... ; )
.
Jag blev hämtad av Elin idag vid 20 över ett ungefär, och så åkte vi hem till henne och danstränade
på showkoreografier. Hon har missat lite övningar p.g.a utlandsresa & sjukdom så vi körde lite update.
Sen lite handling på Ica Maxi, och sen direkt hem till tvättstugan för mig! Vilken fredagkväll... ^^
Och jag är jättehungrig så det blir jättetidig middag, eller jättesen lunch, det beror på hur man ser det!
.
Alltså jag måste ha sån SJUK näringsbrist, jag mår så himla dåligt hela tiden. Är så less på det. Det känns
som om det bor ett gäng troll i min mage och jag mår väldigt ofta illa och har ont i magen och det känns
som att tarmarna snurrar runt där inne, speciellt på högersidan. Ibland blir det helt stenhårt där, som om
jag skulle ha en tjock trädgren i magen. Och så slappnar det av.. och sen stenhårt igen. Jag vaknar av det
på morgnarna, mycket känns det. Och det har hållt på så länge, varför kollar jag inte upp det?
Antagligen av samma anledning som jag inte kollar upp min totalt förjävliga rygg, min trasiga röst, min sedan
LÄNGE trasiga käke, allt allt allt... borde MÅSTE även kolla upp brösten också, tema: cancer, som resten av
mina systrar. Men jag vågar inte. Vågar inte. Fan jag måste sluta vara rädd och göra nåt åt allt istället.
Annars kommer det ju fan aldrig att bli bättre. Skit också. Kan inte gå omkring såhär svimfärdig hela tiden,
med tunnelseende & blinda fläckar & stickande händer & fötter... orkar inte... ju.
.
.

Postat av: Lajl

Vad är det du trycker för att få mellanrum (som inte går)?



Men ska trycka enter o en annan knapp som jag inte kan komma på bu för nu skriver jag fr mobil o på datorn bara man trycker ju utan att tänka på vad de är för knapp för att man bara veeet. Hihi. (fast de kanske du oxå redan vet o inte funkar?)



O jag skulle egentligen kommentera de me maten i förra inlägget om de kanske inte är därför du mår som du mår för att du slarvar med maten o lixom äter på lite konstiga (sena) tider. De påverkar mer än man kan tro. Men de vet jag att du redan vet. <3

2012-02-26 @ 05:56:16
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

http://blogghjalparn.blogg.se/2011/february/styckeindelning-i-inlaggen.html

2012-02-26 @ 06:08:09
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

Skift + enter var det jag menade o de går nog oxå!! Prova prova prova!! :)

2012-02-26 @ 06:12:34
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaha men det har jag såklart testat, det går inte ändå... skriver jag här med så alla ser... ; )

2012-02-26 @ 17:29:41
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: r o c k z

Jag tror du ska trycka enter och shift två gånger, inte bara en.

2012-02-27 @ 00:30:42
URL: http://rockzie.blogg.se/
Postat av: Anna T

Kör enter och shift, funkar alltid för mig som kör google chrome, är nog något annat som är fel annars

2012-02-28 @ 16:52:14
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0