Duktig tjej! ☺

Vad hände med mig ikväll egentligen? Bytte dammsugarpåse, började dammsuga, fick ett ryck och
gjorde en stor hög i hallen av skor jag ska slänga, åtta par blev det! Och sen tog jag tag i min tvättkorg
som är onödigt full jämt, med de där plaggen/prylarna längst ner som legat HUR länge som helst som man aldrig
använder ändå, så jag gjorde en stor slängpåse där med! Med lite kläder, strumpor och handdukar och sådär.
Fan vad SKÖNT det känns!!! Jag är ju typ en av världens sämsta på att städa och slänga saker, så jag blir ju
riktigt stolt över mig själv! Faaan... : ) Så nu blir det en tur ut till sophuset med alla skor och kläder, sen måste
jag käka middag! Klockan är ju ändå tjugo i elva... hade ingen anledning att sluta när jag fick upp tempot lixom.
Tänk om jag skulle kunna vara lika duktig med DISKEN sen också? Min date Bea ställde ju in imorgon så antingen
kan jag tillbringa dagen med att städa som fan eller så kan jag hänga med Hanna som också är ledig.. fan jag
skulle VERKLIGEN VERKLIGEN behöva åka till Ikea, när och HUR ska jag lyckas med det? Anyone? IMORGON?
.

Postat av: Eve

Robin och jag åker ju dit ,like all the time. Kan hojta nästa gång om du vill så kan du haka på?

2012-02-13 @ 15:25:04
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0