Go get some apples, bitch.

Åh, det är någon som blir tatuerad på TV. Bzzzzzzz, lixom. Och jag blir bara så HIMLA himla sugen på
att fortsätta på min arm. Men jag har varken tid eller råd att åka dit framöver, tur att den åtminstone
ser rätt färdig ut. Men sen är man ju sugen på att fortsätta, göra ännu mera... kurr.



(Bilder från min födelsedag - 18:e rocktober - på Zoi Tattoo, den understa bilden tagen av Mike!)


Idag låg jag i sängen till klockan 13:30. Då hade jag legat där i 14 timmar ungefär. Hahaha!
Sick. Men det verkar som om jag behövde det. Fast man blir ju lite yr av det också, att ligga
i sängen för länge. Plus minus noll, typ. Jag åt "frukost" för en stund sedan men är sugen på frukt!
Borde gå och handla. Frukt är ju alltid bra. Och gott. Skulle vilja köpa en hel SÄCK med godis
också för att få i mig mitt älskade socker, men... det är ju sådär HALVBRA för min showfigur!!
Jag ska fan vara smal & snygg på den här showen!! Om min röst inte funkar som den ska kan jag
väl åtminstone få SE bra ut lixom? Dansa och vara snygg, och fejka mig igenom sången och bara
sjunga tenorstämmor.. mohahahaha... ; P



Mjaha. Tur att jag är ledig på måndagar. Kanske hinner börja må lite bättre till imorgon. Hoppas.





Postat av: Lajl

Naaw tack för finaste pepp-kommentaren <3 Antar att det bara inte e min dag idag. Spillde precis ut kaffe på de förbannade vita soffbordet (som inte är så vitt längre) o så snöar det ute. Man blir ju bara så trött..

2012-02-27 @ 17:00:34
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: mia

lägg av Ida, Ät godis! Du är smal o snygg, o behöver äta godis. TRO MIG!

2012-02-27 @ 21:28:02
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ääääär smal!

2012-02-28 @ 15:43:20
URL: http://yohannastarfighter.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0