Nys nys nys.

Jag hoppade ner i sängen igen efter att ha kollat klart på programmet, sen hade jag svårt att somna!
Typiskt... och sen kom han som skulle fixa kylen, jag gick upp och sa hej och sen gick jag och lade mig
igen. Hahaha. Gick upp klockan 16!! Och nu är det plusgrader i kylen, inte minus. Underbart, hoppas det
stannar så! Nu är klockan efter fem och jag ska fixa frukost. Så jäkla förkyld, nys nys nys. Måste till Ica
sen och köpa nässpray och eventuellt lite andra bra grejer, typ c-vitamin i form av... allt? Har brustabletter
redan, bara att börja ladda. Jobb imorgon lixom.
.
Sen ska jag göra världens godaste köttfärssås igen. Då har jag styrt upp tisdagens och onsdagens matlådor
också och det vore ju himla skönt!! Om man skulle få upp temperaturen i lägenheten lite nu så skulle det
mesta kännas awesome! : )
.

Postat av: Miko.TaMpEr

I am sure it is! I've seen a lots of videos on Youtube of people dancing Zumba and it seemed like a fun :3 I just don't know i we'll start with it this week because I am sick so .. well it's gonna be hard but I still hope that I'll be able to make it and until the end of summer my weight won't be that 'big' :D I am sure it's gonna be fun I have never tried Zumba, but I danced when I've been younger but last time it was before 5 years I guess :D



Would you like to do it and you just don't have the time for it or just like that you focus more on something else? :)



Oh wow, that's such a long comment again. o.O

2012-02-06 @ 17:54:46
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: Miko.TaMpEr

I hoped you don't wanna do it at this moment (I know I didn't wrote it right now but I just don't know how to write it in different way) because you're already skinny :) How you wrote you already dance a lot, and i you would continue even in Zumba there could happen sometime that you could crack up and we don't want this ;)



Of course :) If I would do it when I am sick it would be even more exhausting for me I guess ^^'

2012-02-06 @ 18:28:29
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: Miko.TaMpEr

You're welcome ^^

Ah, poor you. As I can see lots of people are sick, but I am not even surprised when the weather looks how it looks. I am there whole day under blanket and I am still cold ._. Hopefully I don't sneeze haha

I hope you'll feel soon better dear <3. It sucks that you have to go to work tomorrow. I wouldn't want to, but unfortunately you have to. And I have to go to Prague tomorrow -..-



(Already wants summer)

2012-02-06 @ 18:55:04
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: Miko.TaMpEr

Yeah! No snow, no jackets, wearing just shirt and some shorts and more.. ^^

2012-02-06 @ 19:16:18
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: Harriet

Hoppas du får det lite varmare snart, men nice att kylen är fixad iaf.



Apropå kallt hemma.. en kompis till mig bor i ett jättemysigt litet hus som min sambo för ett par år sen bodde i, och som han ville att jag skulle flytta in i, men av olika anledningar så avböjde jag (mest för att jag inte ville skotta snö och att jag hört att det ibland kunde bli lite rått under vintern) så istället flyttade vi in i en lägenhet. Då och då är jag väldigt glad att jag sa nej, som i dag bland annat.. då de har 1 grad inomhus.

EN grad! Det är ju inte klokt.

2012-02-07 @ 03:32:01
URL: http://phergon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0