SÅ JÄVLA KALLT.

KYLEN just nu: Sex minusgrader.
.
.
LÄGENHETEN just nu: 17 grader. Jag fryser.
.
.
Det ska fan inte vara såhär. Så fort det blir kallt ute så blir det så jävla kallt inomhus också.
De satte upp en temperaturmätare i lägenheten förra året så det INTE skulle bli såhär, för de skulle ha
koll på temperaturen på håll lixom, hur naiv är jag som trodde det skulle bli bättre?! Fan jävla helvetes
skit, så jävla mycket hyra som man betalar och så ska man frysa ihjäl inomhus och maten ska blir fryst
i kylen... nu har jag en TILL sak att felanmäla, som de ändå inte kommer åtgärda. Same thing EVERY YEAR.
.
Får väl köra med termobrallor inomhus, eller? Såhär snygg var jag i dem igår:
.
.

Postat av: Patrik

Trist när det ska vara så jäkla kallt inne, går väl inte att göra så mycket åt det i en lägenhet heller. Fast om elen ingår i hyran så kan du göra som pensionärerna och ha ugnen på med luckan öppen. Eller så skaffar du ett billigt element... men om du får betala extra för elen så blir det nog för dyrt att göra så.



Du har i alla fall snyggaste mössan :)

2012-02-03 @ 19:38:15
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Miko.TaMpEr

Well that's cold, and when it's cold also in your appartment it's even worse. It's same there :/ I am already sick. When I imagine that in this cold I'll be going to school next week and with my mum we'll be going on zumba. Well I hope that next week it's gonna be better (I think it won't -.-)

2012-02-03 @ 20:57:55
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: Lajl

Ååååh jag har oxå kallt inomhus. Vet inte hur kallt men inatt har jag lixom sovit med långärmad, 2 koftor (varav en jävligt tjock), byxor, strumpor, raggsockar, täcke o extra filt. Mina element är varma men all värme åker ut genom mina jättedåliga fönster. Gaah eldar åt kråkorna lixom. :(

2012-02-04 @ 07:36:03
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

smyckena o bilden är från kyssjohanna. ser ut som elin lanto.

2012-02-04 @ 15:58:01
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0