[shirt-fairs-saws]

Åhååå vad mätt jag är. Är så glad att jag hann till Ica efter styrelsemötet ikväll, så jag kunde köpa mjölk
och MAT! När jag åkte till Stockholm i fredags så passade jag ju lixom på att tömma kylen på lite sånt,
och så kom jag hem för sent igår för att hinna handla, och då hade jag även glömt mötet idag som ägde
rum direkt efter jobbet. Men jag hade tur, vi höll inte på så länge som jag befarade! : ) Så det blev två
tunga kassar, tolv kilo, pust! För en svag Ida. Fast det var ändå inte så mycket käk, bara det att det var
så tunga saker. Mjölk, yoghurt, kattmat, mineralvatten, krossade tomater m.m...
.
Lagade spagetti & köttfärssås och nu har jag matlådor för hela veckan ut vill jag lova! MASSOR av sååås!
Bella gillar också köttfärssåsen. Ställer sig direkt bredvid i soffan och tigger. Och sen så provade jag nya
Loka Hallon/Persika. Kan meddela att den smakar lite sprit. Ett typiskt såntdär "learning by doing"-moment.
Eller, rättare sagt så PÅMINNER den om sprit, i smaken. En smak på sprit. En viss jag-gick-i-åttan-och-halsade-
koskenkorva-peach-ur-flaskan-smak. Hahaha! Underbart. Näej, mango är bäst. Ramlösa mango, såklart.
.
Fasiken vad trött jag är. Klockan är över tolv och det är jobb imorgon med så jag ska ta en supersen dusch
och sen ska jag dyka ner med mina nya böcker i sängen, vi får se vilken som blir först ut!
.
.
.
Glo på den här igen förresten, och kom och seeee! Bahcohallen i Enköping, 27:e & 28:e april samt 5:e maj.
.
.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0