Tickets!!

Idag hade vi biljettsläpp! Fy fasen vad spännande! Hoppas det gått jättebra nere på stan för alla som
delade ut flyers och sålde biljetter. Själv delade jag mina på jobbet i åtta timmar, jag lyckades säkert
lotsa ner några stycken iallafall! : ) Har nyss kommit hem och nu måste jag diska. Jag bara måste.
Diskade alldeles för lite igår och nu kommer jag fan inte undan längre. Jag HATAR ju att ha det såhär.
Jag hatar att diska också, men att ha det såhär är värre. Bara att bita ihop och ta tag i skiten för fan!!
Helvete. Jag har sämst pli på mig själv i heeeela världen. Det bara är så. Så nu jävlar sätter jag igång
nån peppig musik, och kör så långt jag orkar. Jag vill det. Jävlar, Ida. Skärp dig.
.

.
.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0