Trött & kall & uppenbarligen lite gnällig.

Ibland är man ju så himla trött så man knappt är människa alltså.
Idag, känns lite som en sån dag. Både igår (och idag) började jag 1½ timme tidigare på jobbet,
jobbade alltså från 9:45 till 19:15, sen direkt till styrelsemöte, och hemma 23:05. Fokus PÅ.
Man kan ju försöka iallafall. Sen kan man ju bryta ihop när man kommer hem, och grina.
Vissa gör så. Och sen sova för lite, gå upp och vara yr, och börja tidigare dan efter igen. Phu.
Men vår nya butikschef är så jääävla bra, I love her, det är så kul att jobba med henne. 
Var så rädd när det skulle komma in en "ny" lixom. Som jag aldrig träffat. Men det går så bra, så bra.
Så det är ju skönt.
.
Jag köpte äntligen en ny almanacka till väskan! 129 jävla spänn! Men den var ju absolut snyggast av alla
på Ica (och dyrast..), och så skänker de ju för övrigt 10% av det till cancerfonden också. Inte helt fel. 
Sen köpte jag nytt schampo & balsam, och så mat - ikväll blir det favvowrapsen med kycklingfärs, grönsaker
& curry/mango-sås. Huuuur gott? SÅÅÅÅ GOTT. Så jag ska väl ställa mig och pyssla med det nu. 
.
De var här och kikade på kylen idag också (som för tillfället visar härligt friska sju minus!), och skulle återkomma
på MÅNDAG. Åh vad långt det är kvar till MÅNDAG. Får väl lyssna på tipsen om att förvara grönsakerna under
en filt ute på inglasade balkongen istället? I donno. Eller bara på golvet i lägenheten? Tycker det känns kallt
nog för det... Såhärkanvijuintehaaaadet.
.
KURR! Hunger!
.


.

Postat av: Carro

Vilka söta gosbilder på Bella :)) kan du inte visa kalendern? :)

2012-02-01 @ 22:22:20
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0