Hemma igen!

Burr, när jag klev av tåget så möttes jag av snöstorm typ! Det snöade åt precis alla håll förutom rakt ner. 
Burr. Fast det skrev jag ju nyss. Åh, hade hellre stannat där.... men nu är det vardag igen! Ganska skönt
att inte börja veckan på måndagen, utan på tisdagen jämt... alltid skönt att kickstarta med en offday lixom!
.
Men nu är jag alltså hemma. Möttes av Kelig Katt 2.0 som ville ha gos och klapp och nästan hångel faktiskt,
och mat. Of course! Och inga värre öden hemma än en kattkräka i soffan. Det får man ju leva med lixom.
Medan jag sätter mig för att rengöra Kräka 1 lägger Bella Kräka 2, modell stor, på vardagsrumsgolvet.
Så går det när man hetsäter! Hon hade ju massor med torrfoder i sina skålar så hon var ju inte utan,
men det blev lite extra kalasigt när jag plockade fram "lamm & oxkött i SÅS" lixom. Favvosås.
.
.
Vi var på stan idag för jag skulle gå och handla en massa dyr jävla spray, och för att jämna ut det var vi på
Myrorna på Fridhemsplan och köpte en massa billiga secondhandböcker! Yay! 20:- styck, jättefint skick.
Här är min hög, Gardellböckerna har jag redan läst men nu har jag dem i min ägo. Finally. Älskar Gardell.
De andra är säkert bra, jag hoppas det iallafall, jag slukar ju böcker så fort så jag måste ladda upp lite! : )
.

.
Och de här fina lyktorna på Inn & Finn för 10:-/st! De är bruna / gråa / lila, typ. Fast mest bruna. Lovar.
.

.
Sen köpte jag även 150 stycken svarta hårnålar för 10:- på samma affär. Bra, såna avverkar man ju ett gäng!
.
Min mobil är för övrigt riktigt dum i huvudet. Man kan ju förvänta sig lite mer av den, den var ju störd redan som
ny, har bara haft den sen i april...? Känns ju lite snopet att behöva fixa en ny när det inte ens gått ett år. Jävla
pryl. Jag har ju inte så skyhöga krav heller lixom, jag vill att den ska funka (här failar min redan), ha KNAPPAR,
ha en schysst kamera och ja... det var väl typ det. Men det är ju rätt svårt att hitta en telefon som inte är av
touchscreen-typ! Jag vill inte haaa deeeeet.... : ( SonyEricsson vill jag ha igen. Tack. Med knappar. Tack. 
.
.
Nä, om man skulle äta lite middag då, såhär klockan nollnoll:nollnoll. Jobb imorgon!
.
.
.

Postat av: Lexi

"När Lucy Sullivan skulle gifta sig" är sjukt bra! Jag har läst om den säkert en tjugo gånger. :) håller fortfarande tummarna för att den ska bli biofilm! :)

Den rekommenderar jag varmt! :)

2012-02-21 @ 09:28:40
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: Hannah

marian keyes skriver illbra! :) roliga böcker allihop! har läst om alla hennes böcker flera gånger om (och fnissar alltid högt på samma ställen). Sååå, hoppas att du gillar dem också :) otroligt lättlästa, så bra litteratur om man bara vill koppla av.

2012-02-21 @ 19:34:47
Postat av: Nadja

Marian Keyes böcker är skitbra! :]

2012-02-21 @ 21:21:32
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0