En grann grannsemla.

När jag skulle blogga nyss stängde datorn av sig själv. Den gör så ibland. Flera gånger samma kväll
dessutom om man har otur. Det har jag oftast.... skulle kanske behöva en ny, yes? Nä, inga pengar
som ligger och skräpar här, please håll ut ett tag till... like, forever? 
.
Efter jobbet kom grannen Anna och plingade på, och överraskade med en hemgjord SEMLA till mig!! ♥
Med vaniljkräm istället för mandelmassa, och rosa grädde! Jag hoppade & klappade händerna av glädje. : ) 
Och den var VÄLDIGT god och VÄLDIGT mättande, så nu behöver jag inte laga någon middag ikväll. Haha!
Däremot ska jag bada, för det hann jag ju inte igår... ikväll borde jag hinna! Fast BORDE också städa, massor,
som vanligt, imorgon ska jag ju träffa Bejja ♥, men jag vet inte om hon kommer HIT till lägenheten eller om vi
ska hänga nere på stan! Vill ju inte riskera nåt lixom... hon ska ha bebis om typ 2-3 veckor! Hoppas hon inte
tänker föda imorgon när vi ses, visserligen har jag redan varit med på en förlossning, but still..... ^^ Inte igen!
.


.
.
Oh there's just not enough time!
.
.

Postat av: Lajl

Sv: men eller hur. Jag älskar oxå den. Vet inte om de var förra veckan eller förra igen den gick på repeat som mest. Love love love...

2012-02-22 @ 22:56:10
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Carro

wow vad den där granna semlan såg god ut, och som vanligt fina bilder på bella :))

2012-02-22 @ 23:06:13
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0