Väntar...

En timmes väntan för att ens bli uppringd av husläkaren... hoppas de ger mig en tid idag.
Är hemma från jobbet och mår bara bara dåligt. Drack ett par klunkar hälsofil. That's it,
magen redan upprörd. Vill inte sitta på akuten. Vill ha en tid, MÅSTE få en tid. 
Kan inte gå en dag till utan att (knappt) få i mig mat och bara... tömma, om man säger så... 

Bläää.

Solen skiner och det är skottdagen, och hittills är det... sämsta dagen i år! Eller, på länge, faktiskt.


______________________

Update 11:25:

"Hej, jag mår jättedåligt och kan inte behålla någon mat, har mått dåligt i flera dagar, är hemma
från jobbet, yada yada yada, mår crap, hjälp mig nu."

Svar: "Du kan få en tid den 16:e mars."


Tack, det hjälpte ju väldigt mycket.

______________________

Update 11:53:

Har nu tack vare 1177 fått jourläkartid ikväll kl 18. THANK YOU.
Hoppas de kan hjälpa mig. Jag är för övrigt skithungrig men kan inte äta.
Oh joy! Drar till med lite Resorb och ska försöka mig på lite vitt bröd...



Postat av: Anonym

Lycka till! :)

2012-02-29 @ 13:46:46
URL: http://yohannastarfighter.blogg.se/
Postat av: E M M E L L Y

Häftig blogg bruden! ;)

2012-02-29 @ 13:58:19
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, håller med om att det här är typ sämsta dagen på det här året hittills. Jag gjorde illa min fot på jobbet idag så väntar också på att bli uppringd. Jag skulle få vänta 2,5 timme. :/ Bara de inte säger typ "ät en alvedon & vila", då skjuter jag dem.

2012-02-29 @ 14:02:12
URL: http://milvisdotter.blogg.se/
Postat av: Petra

Tråkigt att du mår dåligt : ( hoppas läkarbesöket går bra så du kan bli frisk!

2012-02-29 @ 15:29:38
Postat av: Harriet

MEN HERREGUD!! Mer än två veckor, är de inte kloka??

Tur att det löste sig ändå med 1177. Annars hade jag fixat tid åt dig här och så hade du fått bo hos mig.

2012-03-01 @ 03:37:19
URL: http://phergon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0