It's cold around me...

Pheeew, kunde inte komma in på blogg.se på ett tag, det var error och jag blev sur. Såja.
Nu är jag här igen iallafall. Det plingade på dörren för en stund sedan och där stod svåger Håkan
och längst-upp-grannen Anna och hade "möte", så jag joinade en stund. Hihi. Oväntat!
.
Och jag tvättade, eller rättare sagt TORKADE ända till klockan NIO fastän tvättiden tog slut klockan ÅTTA.
Och det är ju både a) skitdumt - för man kan ju tycka att de där prylarna i torktumlaren BORDE torkat lite
fortare än efter 2 timmar och 40 minuter.. men nejdå... och b) skitbra - för nu vet jag att strömmen inte går
klockan kvart över åtta som jag tidigare hört, man kan alltså torka lite till! TJOHO! : ) Det hinner ju lixom
ALDRIG bli torrt! Nu ska jag ta sista tiden och långtorka varje gång. Awzum! ^^
.
Och det är så kallt, så kallt... så kallt i min lägenhet, så kallt i min KYL. Det är lixom EN MINUSGRAD i min
kyl. Det ska lixom vara typ 4-8 PLUSGRADER. Min mat fryser. Hade en kycklingsallad som jag tänkte käka
till lunch men eftersom den var som en isklump så fick jag käka tacorester från igår istället. Whatta funk?
Och den har varit lite för kall jättelänge, men nu börjar lixom allt frysa. Så jävla sugigt, kul att det blir 
förstört lixom? Har rekommenderats att dra ut kylen/frysen och dammsuga baksidan men det GÅR INTE, 
för den går ända upp till taket och är skittung, eller sitter fast. Jag började nästan tro att jag dragit termostaten
åt fel håll och drog åt andra hållet, men då blev det ÅTTA MINUSGRADER istället. Hej och hå. Inte alls bättre.
Men nu vet jag ju iaf att JAG inte gjort fel.... så nu har jag felanmält på hemsidan och hoppas de ringer imorgon
för såhär kan vi ju inte haaa deeet... Burr.
.
Imorgon och onsdag ska jag börja jobba 1½ timme tidigare än vanligt, vilket betyder att jag även borde gå och
lägga mig tidigare. Och så måste jag komma ihåg att fixa nya sömntabletter!! Ah, de är ju snart slut! Annars är
jag fucking screwed! Får försöka ringa imorgon på lunchen då, i bästa fall får jag prata med en telefonsvarare.
Nä, nu blir det en dusch. Sen lite kvällsfika eller nåt, det blev ju en ganska konstig lunchtid lixom.. rätt sent..
.
.
.

Postat av: Carro

din kommentar kom fram :) Jaaaa jag kan ju ta lite av din fart ja.. HAHA :D



Vilken dum frys du har..!

2012-01-30 @ 23:10:10
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

hahaha men gud vad trött i huvudet jag är.. SORRY!!!

2012-01-30 @ 23:25:08
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske.

2012-01-31 @ 18:12:03
URL: http://theywillknow.bloggsida.se
Postat av: Mia

Men äääääääääääntligen kan jag kommentera din blögg. Så jefla jobbigt att det inte har funkat på typ asalänge? :O

2012-01-31 @ 19:24:53
URL: http://miaskriver.spotlife.se
Postat av: Linna

vad illa med kylen. Hoppas de får ordning på det snart!

jag känner igen det där med att torka längre... det enda som är jibbigt är att bo över tvättstugan vilket vi gör men det innehbär att vi kan tävtta och torka hur mkt vi vill utan att störa nån ;)

å andra sidan verkar de andra göra det med men jaja ;)

2012-02-03 @ 13:02:38
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0