Late nite dinneeeer...

Idag skippade jag uppsjungningen på träningen, för att SPARA på halsen (eh, låter ju inte helt rätt,
men lyssna nu),
och det gick BÄTTRE. Haha! Ska köra på det ett tag. Ba' hoppa på rocken direkt.
Och mycket dans blev det. Och svett. As I said. Vi körde en koreografi till en Bon Jovi-låt som vi lärde
oss under höstterminen - den hade vi ju såklart redan glömt! Men nu sitter den. Och en till. Och sen de
två vi körde förra veckan. Och sen har vi en till vi kan. Och sen en gammal. Sex stycken! Toot toot,
we're on our way... ♥ Tiden går fort nu...

Jag hann ner på stan, trodde knappt jag skulle det! Men jag skulle ju bara förbi skomakaren så det gick fort.
Visade mina slitna dansskor och frågade om det var möjligt att töja dem, han sa att på bredden var det inga
problem, men desto svårare på längden. Eek! Töj på som fan, sa jag, det var ju ändå skitbilligt, så får vi se
om det blir bättre. Är ju så tråkigt med nageltrång, typ... och vill inte lägga massa pengar på nya skor.
I love my shoes! Så jag ska hämta dem på måndag. Spännande!

Imorgon blir det hänga-på-stan med lillasyster som vill ses, och jag ska kolla på födelsedagspresent till
Hugo & Jesper som fyller 9 år! Kalas på lördag, efter jobbet. Oih. Jag kommer två timmar senare än alla
andra och utklädd till zombie... eller...? ^^ At least I'm gonna act like one...

Nähä, om man skulle ta lite middag nu då, klockan är ju ändå tjugo i elva?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0