Photos from yesterday.

Just det, bilder från igår ja... Upptäckte att jag inte tog så många bilder. Inte alls faktiskt.
Filmade litegrann som jag tänkte klippa lite i, och lägga upp. Men youtube ser inte ut som sist
jag klippte lite i en film, och nu hittar jag inte var man gör det, så... ehh... jag återkommer med filmen?

Daaamn &#!%&#%(".


            


                 Å nu har jag ju INGA bilder ifrån själva svingandet, eftersom jag FILMADE då....

            
                                    

Ni ser!! Det var allt. Hahaha. Jag var visst fullt upptagen med att hålla mig vaken.. och.. äta.... ^^
 

Postat av: sophie, 2barns mamma i mars.

svar: Haha TACK :)

2012-01-30 @ 08:02:52
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: S.

Kul med pinata! :)

2012-01-30 @ 16:41:59
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, det VAR kul med pinâta faktiskt ;)

(Fasen att man inte äter godis bara.....)

för det fanns det Massor av !

2012-01-30 @ 18:28:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0